Visita de alumnos del CEP San José de Calasanz / Visita d’alumnes del CEP San José de Calasanz

LOS ALUMNOS DEL CEP SAN JOSÉ DE CALASANZ VISITAN NUESTRO CENTRO.

Durante la mañana del día de hoy, los alumnos de 6º de E.P. del CEP San José de Calalsanz han visitado nuestro centro. Es una toma de contacto más con el que será su centro a partir del mes de septiembre.

Recibidos por el equipo directivo, han participado en los talleres preparados por los departamentos de Física y Química, Ciencias Naturales y Tecnología.

Una actividad más dentro del programa de transición que conjuntamente desarrollan los dos centros de la localidad.

Más información en nuestro FB.

ELS ALUMNES DEL CEP SANT JOSEP DE CALASANZ VISITEN EL NOSTRE CENTRE.

Durant el matí del dia de hui, els alumnes de 6t d’E.P. del CEP Sant Josep de Calalsanz han visitat el nostre centre. És una presa de contacte més amb el que serà el seu centre a partir del mes de setembre.

Rebuts per l’equip directiu, han participat en els tallers preparats pels departaments de Física i Química, Ciències Naturals i Tecnologia.

Una activitat més dins del programa de transició que conjuntament desenrotllen els dos centres de la localitat.

més informació al nostre FB

Pilota valenciana en el IES Miguel Hernández / Pilota valenciana a l’IES Miguel Hernández

Pilota valenciana en el IES Miguel Hernández

Los días 26 y 27 de marzo tuvieron lugar dos días dedicados a la práctica de nuestro deporte más indígena: la pilota valenciana. Se trata de una actividad interdisciplinaria organizada por el departamento de valenciano con la colaboración del departamento de tecnología (preparación de un guante para jugar), el departamento de educación física (con el préstamo de material) y parte de los maestros que dieron apoyo.

Más información y fotos en nuestro Facebook.

Pilota valenciana  a l’IES Miguel Hernández

Els dies 26 i 27 de març van tindre lloc dos dies dedicats a la pràctica del nostre esport més indígena: la pilota valenciana. Es tracta d’una activitat interdisciplinària organitzada pel departament de valencià amb la col·laboració del departament de tecnologia (preparació d’un guant per a jugar) , el departament d’educació física (amb el préstec de material) i part dels mestres que van donar suport.

Més informació i fotos en el nostre Facebook.

pilota valenciana

Graduado ESO para mayores de 18 años

El plazo para inscribirse en la prueba para el título de graduado en ESO para mayores de 18 años finaliza el día 17 de abril, el próximo martes.

Y si estás interesado en la convocatoria de septiembre, puedes hacer la matricula desde el 28 de mayo hasta el 7 de junio. Enlace aquí!

Graduat ESO per a majors de 18 anys

El termini per a inscriure’s en la prova per al títol de graduat en ESO per a majors de 18 anys finalitza el dia 17 d’abril, el pròxim dimarts.

I si estàs interessat en la convocatoria de setembre, pots fer la matricula des del 28 de maig fins al 7 de juny. Enllaç açí!

Los campos de voluntariado juvenil

¿Qué harás este verano? ¿Por qué no participar de un campo de #voluntariado? Tienes hasta las 14 horas del próximo lunes, 16 de abril, para hacer la preinscripción. Aquí tienes toda la información!

Els camps de voluntariat juvenil

Què faràs este estiu? Per què no participar d’un camp de #voluntariat? Tens fins a les 14 hores del pròxim dilluns, 16 d’abril, per a fer la preinscripció. Ací tens tota la informació!

viu_solidaritat450

COLABORACIÓN ENTRE EL IES MIGUEL HERNÁNDEZ Y RADIO UMH

Desde hace unas semanas, diferente alumnado del centro viene colaborando con la radio UMH en su programa INFOAULA que se emite todos los viernes de 15:00 a 16:00 horas.

En los siguientes audios podéis escuchar las colaboraciones hechas por el alumnado.

Dado el interés que ha mostrado el centro, la radio y, por supuesto, el alumnado, la actividad se desarrollará a lo largo de todo el curso escolar.

COL·LABORACIÓ ENTRE L’IES MIGUEL HERNÁNDEZ I RÀDIO UMH

Des de fa unes setmanes, diferent alumnat del centre col·labora amb la ràdio UMH en el seu programa INFOAULA que s’emet tots els divendres de 15:00 a 16:00 hores.

En els següents àudios podeu escoltar les col·laboracions fetes per l’alumnat.

Donat l’interés que ha mostrat el centre, la ràdio i, per descomptat, l’alumnat, l’activitat s’exercirà al llarg de tot el curs escolar.

umh radio